نگین موزیک

دانلود اهنگ جدید،پاپ،شاد،دیسلاو

نگین موزیک

دانلود اهنگ جدید،پاپ،شاد،دیسلاو

در این وبلاگ آهنگ های جدید و پرطرفدار و اخبار هنری هر روز آپدیت میشود

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ علی صدیقی به نام قلب من

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام او

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام من پایم

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام پایان تازه

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام ناب

دانلود آهنگ رضا شیری به نام خوش قلب

دانلود آهنگ مرداد به نام قول

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام تبر

دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام بگو جانم

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام خبر خوب

دانلود آهنگ همایون شجریان به نام سرنوشت

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام هوای شیراز

دانلود آهنگ بابک نهرین به نام آتما

دانلود آهنگ ریکادو به نام بی معرفت

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام خودخواه

دانلود آهنگ مصطفی پاشایی به نام بزن و بخون

دانلود آهنگ احمد سلو به نام سلطان قلبم ۲

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام یار منی

دانلود آهنگ علیرضا خان به نام تو مرا دیوانه کردی

دانلود آهنگ علیرضا خان به نام ای جان

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام طرفدار

دانلود آهنگ ریکادو به نام تو خیابون(هنرمندان پایتخت۶ رحمان و رحیم)

دانلود آهنگ ریکادو به نام تو خیابون

عشقِ اهلی

دانلود آهنگ افشین آذری به نام عشقِ اهلی+ متن آهنگ

افشین آذری

آهنگ افشین آذری به نام عشقِ اهلی+ متن آهنگ

منو تو

ریمیکس جدید آهنگ محسن ابراهیم زاده

بایگانی

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام هوادار تو ام

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۹ ب.ظ

دانلود اهنگ رامین بی باک – هوادار تو ام

+متن آهنگ هوادار تو ام رامین بی باک

Download Ahang Ramin Bibak – Havadare Toam

 دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام هوادار تو ام

دانلود آهنگ های رامین بی باک

متن آهنگ هوادار تو ام رامین بی باک

میخوام دلتو ازم پس بگیری
یکی تو دلت هست که میری
کجا رسیده آخر قصمون عزیزم چه پاییزه دلگیری
تو از احساسم چه میدونی
تو که اینجوری میسوزونی
هرچی بی رحمی تو دنیا دیده بودی خودت بی رحم ترینشونی
عزیزم نمیشی فراموش دلم
میدونی با تو خوشه دلم
کاش انقد باهام بد نبودی که از درد دوری تو پر شه دلم
تمومش کن این فاز بدو تو که داری میبینی این حال بدو
چجوری انقد سنگه دلت انگار واسه تو با ما هی بد اومدو
هی بد اومدو
میدونی طرفدار چشای توام
همیشه هوادار توام
حتی اگه بری ازم دور بمونی بازم من فقط واسه توام
همه دنیامو میدم نری
نری راحت ازم نگذری
چشام مونده به در بیای برگردی بگی از همیشه عاشقتری
عزیزم نمیشی فراموش دلم
میدونی با تو خوشه دلم
کاش انقد باهام بد نبودی که از درد دوری تو پر شه دلم
تمومش کن این فاز بدو تو که داری میبینی این حال بدو
چجوری انقد سنگه دلت انگار واسه تو با ما هی بد اومدو
هی بد اومدو

دانلود جدیدترین آهنگ رامین بی باک به نام هوادار تو ام با بهترین کیفیت 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی