نگین موزیک

دانلود اهنگ جدید،پاپ،شاد،دیسلاو

نگین موزیک

دانلود اهنگ جدید،پاپ،شاد،دیسلاو

در این وبلاگ آهنگ های جدید و پرطرفدار و اخبار هنری هر روز آپدیت میشود

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ علی صدیقی به نام قلب من

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام او

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام من پایم

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام پایان تازه

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام ناب

دانلود آهنگ رضا شیری به نام خوش قلب

دانلود آهنگ مرداد به نام قول

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام تبر

دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام بگو جانم

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام خبر خوب

دانلود آهنگ همایون شجریان به نام سرنوشت

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام هوای شیراز

دانلود آهنگ بابک نهرین به نام آتما

دانلود آهنگ ریکادو به نام بی معرفت

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام خودخواه

دانلود آهنگ مصطفی پاشایی به نام بزن و بخون

دانلود آهنگ احمد سلو به نام سلطان قلبم ۲

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام یار منی

دانلود آهنگ علیرضا خان به نام تو مرا دیوانه کردی

دانلود آهنگ علیرضا خان به نام ای جان

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام طرفدار

دانلود آهنگ ریکادو به نام تو خیابون(هنرمندان پایتخت۶ رحمان و رحیم)

دانلود آهنگ ریکادو به نام تو خیابون

عشقِ اهلی

دانلود آهنگ افشین آذری به نام عشقِ اهلی+ متن آهنگ

افشین آذری

آهنگ افشین آذری به نام عشقِ اهلی+ متن آهنگ

منو تو

ریمیکس جدید آهنگ محسن ابراهیم زاده

بایگانی

دانلود ریمیکس آهنگ محسن ابراهیم زاده – منو تو

+متن آهنگ من و تو  محسن ابراهیم زاده

Mohsen Ebrahimzadeh-Mano To (Remix DJ Amin)

 ریمیکس جدید آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو تو

Download Ahang Mohsen Ebrahimzadeh – Mano To (Remix DJ Amin)

دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو تو

 

ریمیکس آهنگ محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ من و تو  محسن ابراهیم زاده

هر بار منو می بینی اخمات تو همه
آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه
دوست دارم میدونی عذابم نده
قهر های طولانی واسه هردومون بده
آخه بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون
آهای بارون دونه دونه تو بریز رو آرزوهامون
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن
دورت بگردم یکی هست که واسط تب میکنه
اون چشماته که دلمو معلق میکنه
راه به راه دور تو هی گشتن و از تو هی
پیش من دل بردن و واسه تو دل به دریا زدن و
دوست دارم آره دوست دارم
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن

 

دانلود جدیدترین  ریمیکس  محسن ابراهیم زاده به نام منو تو با بهترین کیفیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی